Monday, June 11, 2012

ИРГЭН ТАНД ХҮРГЭХ ЗАХИДАЛ

ИРГЭН ТАНД ХҮРГЭХ ИЛ ЗАХИДАЛ
Монгол орны газар нутаг лиценз нэрээр харийнханд дамлан худалдагдаж, эх орны маань тусгаар тогтнол, бүрэн бүтэн байдал үндсэндээ алдагдахад хүрээд байгааг бид мэдэх билээ. Гол ус бохирдож, ширгэж, ой мод хэрчигдэж дуусаж байгаа энэ үед бидэнд өнөөдөр эд хөрөнгө гэхээс илүүтэйгээр эх орноо үр ач нартаа бүрэн бүтэн, онгон дагшин байдлаар нь хүлээлгэн өгөх хариуцлагатай үүрэг ногдоод байна. Миний бие 1997 оноос “Ногоон загалмай” нийгэмлэг ТББ-ыг санаачлан байгуулж, газрын наймаа, усны хомсдол, орчны бохирдолтой тэмцэх ажилд хоёргүй сэтгэлээр зүтгэж байгаль орчны салбарт өөрийн мэдлэг туршлагаа олон түмэнтэйгээ хуваалцаж ирснийг Та бүхэн сайн мэдэх болов уу. Хонгорын хоронд нэрвэгдсэн хүмүүсийн өмнөөс төр засгийн цагаандаа гарсан луйварчидтай тэмцэхэд хэвлэл мэдээллийнхэн бидний талд үргэлж байж, үнэний дуу хоолойг олон нийтэд хүргэдэг байсанд би их баярлаж явдаг.
 Зорьсон зүтгэсэн аливаа зүйлдээ хүрэхийг эрмэлзсэн хүнд элдэв саад бэрхшээл мундахгүй их байдгийн нэг нь  хөрөнгө мөнгөний гачаал болохыг би 2008 онд болсон УИХ-ын сонгуулийн үеэр өөрийн биеэр мэдэрсэн юм. Тэр үед УИХ-д гурван суудлын төлөө өрсөлдөгчид Дарханы 19-р тойргийн сонгогчдод аль ч нам эвсэл ялгаагүй баруун солгойгүй мөнгө цацаж байсан. Тэрбум тэрбумаар нь ингэж цацаж хийсгэчихээд түүнээсээ ихийг олох зорилготой хүмүүсд бизнесийнхэн тэр тусмаа гаднынхан ёстой гар татдаггүй юм билээ.  Сонгуулийн шинэ хууль батлагдсанаар энэ зам хаагдаж, бохир аргаар хөрөнгө мөнгө хураагаагүй мань мэтэд нь нэгэн шинэ боломж олдож байгаад би их баяртай байна. Мөн машинаар санал тоолох болсон  нь сонгууль луйварддаг эрх баригчдын дардан зам хаагдлаа гэж ойлгож байна.  Гэхдээ 280 мянган хүн амтай Улаанбаатар хотын хамгийн том энэ дүүрэгт сонгогч болгонд хүрч ажиллахад та бүхний санхүүгийн дэмжлэг хэрэгтэй болоод байна.

 Миний бие эх орон ард түмнээ дээдэлж, авилга хээл хахуулийн торонд хүлүүлэхгүй явахаар зам шулуудсан бөгөөд хүмүүний шунал, тачаал тэнэглэл гурвыг үзэн яддаг нэгэн.   Би энэ удаагийн сонгуульд зарцуулах хандиваа хэдхэн хүнээс их хэмжээгээр биш, өөрийгөө дэмжигч мянга мянган хүнээс тав арваар нь ч болов цуглуулах нь хожмоо их мөнгөний барьцаанд орохгүй, нэр цэвэр явах баталгаа гэж үзэж байна.

 Хүндэт ахан дүүс, найз нөхөд, андууд аа!!!
 Хэрэв Та миний үзэл бодол, итгэл үнэмшилтэй санал нэгдэж, намайг улс төрд орохыг зөвшөөрөн дэмжиж байгаа бол Монгол улсын сонгуулийн хуулинд заасан ёсоор хувь хүн нэгээс нэг сая, пүүс компани бол гурав хүртэлх сая төгрөгний  дэмжлэгийг Голомт банкин дахь миний 1605021509 тоот дансанд 6 сарын 27-ны дотор хандивлана уу. 
Ийнхүү хандив өргөхдөө хувь хүн 1-1.000.000, пүүс компаниуд 3 сая хүртэл төгрөгийг хуулинд зааснаар хандивлаж болох ба “гүйлгээний утга” гэдэг дээр нь "Нэр дэвшигч Ш.Пүрэвсүрэнд өргөх хандив" гэж бичээд өөрсдийн нэр хаяг, утсаа үлдээнэ үү. Баярлалаа.
Би та бүхнээс авсан мөнгөн хандивын зарцуулалтын тайланг хуулийн дагуу сонгуулийн дараа хэвлэл мэдээллээр дамжуулан олон нийтэд нээлттэй зарлах болно.

Та бүхний итгэлийг дааж “Эрүүл нутаг”, “эрүүл нийгэм” “эрүүл төрийн” төлөө
ШУНАЛГҮЙ, ШУЛУУН, ШУДАРГА ажиллахаа би амалъя.  Миний энэхүү хүсэлтийг цааш нь өөрсдийнхөө таньж мэдэх ах дүүс найз нөхдөдөө дамжуулж намайг болоод намыг маань дэмжээрэй. 

                               МОНГОЛДОО САЙХАН АМЬДАРЪЯ!!!

Нийслэлийн Сонгинохайрхан дүүрэг дэх УИХ-ын 26-р тойрогт ИЗНН-аас нэр дэвшигч Шаравын Пүрэвсүрэн 

No comments: